lördag, februari 15, 2014

Felines bröllop

Spelade in en 10 minuters lång intervju med Feline igår om hur hennes bröllop ska vara. Så himla roligt så den ska jag spela upp den dag hon gifter sig :)

Hon ville ha en vit klänning utan armar precis som jag hade när jag gifte mig
Gifta sig på ett slott precis som jag
En gubbe ska bära in hennes ring med en gul diamant på en kudde
Hon ska gifta sig med en man - inte med en flicka- och de ska kyssa varann och säga att de älskar varann
Brudbuketten ska bestå av vita pappersblommor
Hon ska ha publik på bröllopet och när jag frågade om jag var bjuden sa hon att jag var det. Då sa jag "då kommer mamma sitta och gråta" - "men mamma - du kommer få tårta du med" svarade hon då :)
Hon ska äta jordgubbstårta med choklad i som mormor gjort
Bebisar får inte komma på bröllopet - de får komma efteråt :)

GULLUNGE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar