söndag, juni 23, 2013

Gulliga syskon

Hörde tissel och tassel från Felines rum så jag smög dit och lyssnade "Du är min bästa vän Mimmi så jag delar min säng med dig". Gick dit och frågade vad de gjorde och de sa så klart att de ville sova tillsammans. Lät dem hållas för det är så kul när de inte bråkar så de får väl lite tid för syskonbonding även om jag vet att det innebär att de inte kommer somna på ett tag. Lillebror ligger ju och sover i samma rum och så länge de inte stör honom så är det okej. De ligger inne och fnissar så sött, men André sover som en stock. Nu hör jag dem leka: "Det finns krokodiler här inne" "akta så du inte fastnar" "Vad gör vi nu då? - hur ska vi få loss mig?" "Du kan inte lämna mig här" etc etc


När jag lämnar André på kvällen så står han alltid jätteglad och skrattandes i sin säng. 10 minuter senare så ligger han så sött och sover. Skönt när han kan somna så bra själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar