söndag, november 11, 2012

Livet är orättvist

Feline har hållit låda hela natten. Velat kissa, tagit av sig pjamas och frös, tagit av Blöjan, släckt nattlampan och tyckte det var för mörkt, tappat bort sin napp och hittade inte sköldpaddan. 30 min har jag fått sova. En stund var hon rätt rolig dock. Hon hittade inte sköldpaddan så jag ropade att hon säkert hade den under täcket. Då skrek hon gråtande "nähäää då får jag sova utan den då. Jag kommer aldrig hitta min sköldpadda. Livet är så orättvist. Det är så orättvist! ". Sköldpaddan låg under täcket.

2 kommentarer:

  1. Haha! 2-3-åringar är helt underbara. Säger så otroligt roliga saker.

    Hur går det för er i övrigt? Har din foglossning gått över, och hur är det med Andrés mage? Hehe, helt sjukt att jag kan engagera mig så i en familj jag aldrig träffat, men jag har två barn i nästan exakt samma ålder som er äldsta och er yngsta så jag tycker det är lite spännande att höra hur andra har det.
    Kram Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja de kan verkligen ha så underbara kommentarer :). Foglossning har jag fortfarande tyvärr...jag har gå rätt bra, men lyft och att böja sig är fortfarande jättejobbigt. Andrés mage blev dock bra efetr sista omgången med akupunktur så det är jätteskönt :) hoppas allt är bra med er också :) kram sophia

      Radera