onsdag, juni 27, 2012

Rulla på

ÅH JIPPIE! Idag fick jag tillbaka min rullstol igen. Trodde aldrig kan kunde bli så lycklig av att få tillbaka en rullstol, men jag skulle kunna kunna varenda millimeter av den! :). Ringde arbetsterapin imorse och då vägrade de fortfarande att ge tillbaka rullstolen för att den kunde gå sönder och jag skulle få vänta minst 2 veckor på en ny rullstol. Jag gjorde mitt yttersta för att övertyga dem hur extremt mycket jag behövde ha tillbaka den pga mina smärtor och efetr en timme ringde hon tillbaka och sa att de kunde reparera rullstolen idag så jag får tillbaka den temporärt tills jag kan få en likadan fast ny som inte är lika sliten som den jag har. ÅH vad glad jag är. Nu sitter jag bara och "njuter" av att äntligen kunna sitta igen. Helt fantastiskt.

1 kommentar: