tisdag, maj 15, 2012

Järndropp

I fredags ringde min läkare från medicinmottagningen då jag lämnar blodprover varje månad utifrån mina blodvärden. Innan graviditeten så fick jag järndropp vid tre tillfällen för mina värden (De skulle ligga på 150, men jag hade 11 då). När jag fick veta att jag var gravid sa de att de inte gav dropp under graviditeten. Nu sa dock läkaren att jag bara hade ett värde på 6 så vi behövde verkligen göra något. Jag kunde inte få samma dropp som tidigare och inte samma mängder heller, men något skulle jag få i alla fall. De skulle höra av sig denna vecka och bestämma en tid. I övrigt knallar allt på. Miléa är sur över 4 kindtänder som tränger i munnen så det blir MYCKET gnäll. Fogarna händer det inte mycket med - en bra dag har jag ont och en dålig dag har jag olidliga smärtor. Känns dock som om jag fixar det bättre denna gång psykiskt än så länge. Beror nog på att det åtminstone är ljust och fint ute så man kan få lite luft ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar