torsdag, mars 15, 2012

Känslor

Det är mycket känslor att vara gravid. Ena stunden är jag superlycklig över att ha förmånen att ha två underbara döttrar och en son på väg. Andra stunden sitter jag och gråter för att jag har så JÄ**A ont och är så less på att inte kunna röra mig ordentligt. Gårdagen och dagen har varit riktigt jobbig för mina fogar. Blev nog för mycket att ta sig ut på ultraljud och ligga på rygg på en hård brits för på kvällen hade jag såna outhärdliga smärtor att jag trodde jag höll på att gå av. Ja smärtan är fortfarande hemsk. Jobbigt att det ska behöva bli så illa för att man inte legat i soffan hela dagen :/

2 kommentarer:

  1. Tror de flesta gravida känner så ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja jag tror inte alla gråter av smärta under graviteten :)

      Radera