torsdag, mars 15, 2012

Film på roliga ungen som ser monster och spöken

Igår när Feline satt och åt började hon helt plötsligt pussa och krama tiger på glaset. Vi ville gärna ha detta på film då hon var så söt, men så fort vi tar fram kameran så blir hon så upptagen i det att hon slutar göra det hon håller på med så vi fick tjuvfilma henne lite från bordskanten (därav den dåliga vinkeln). Vi ber henne att krama Tiger, vilket hon gör och sedan pussar hon honom också. Helt plötsligt ser Feline någonting utanför fönstret och blir helt förskräckt. Jag trodde hon sa "mås där ute", men nu när jag såg filmen så hörde jag tydligt att hon sa "monster ute". När jag frågade om det var en mås där ute så ändrar hon sig (säkert för att dumma jag ska fatta) och säger då något som vi trodde var "mörkt där ute", men nu när jag såg filmen så hör jag ju att hon säger "spöke ute". Tänk vad bra att man fick det på film så man fattade vad som gjorde henne så upprörd. Hon brukar nämligen göra sådär ibland så nu fattar vi att det är monster och spöken hon ser. Jaja, en rolig film blev det trots alla missförstånd. Jag tror att hon har sett lite för mycket på spöket Laban och monstret :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar