tisdag, januari 24, 2012

Läkarbesök

Idag fick jag träffa läkaren. Blev sjukskriven 6 veckor för foglossningen (t.o.m 29 februari). Ja det är ju alltid en början. Jobbigt att gå till läkaren var 6:e vecka, men man får väl göra det i början antar jag. I övrigt går dagarna väldigt sakta. Jag längtar verkligen efter att komma ut på en liten promenad. När det närmar sig våren ska jag i alla fall undersöka möjligheten att få rullstol så jag kan komma ut en sväng. Efter läkarbesöket unnade vi oss att köpa hamburgare från MAX och då fick man en barnburgare på köpet. Det tyckte Feline var toppen tydligen. Vår lilla matvägrare var helt plötsligt villig att smälla i sig en burgare. Jag har faktiskt inte ätit på någon Hamburgerkedja sedan 21 oktober 2009 så det kändes lite lyxigt nästan :). Minns det för att det var dagen innan min systerdotter föddes.

1 kommentar:

  1. Hej! Vilket lustigt sammanträffande det var att träffa dig hos läkaren, tänk att vi hade tid efter varandra! Idag har jag fått mina kryckor iaf, hoppas att det kommer underlätta lite... Än så länge funkar det att jobba hemifrån men läkaren verkade ytterst tveksam till att jag skulle orka så vi får väl se vem som har rätt i slutändan... ;-) Det var bara att höra av sig igen om jag behövde ett nytt läkarintyg sa hon i alla fall, känns skönt! Håller tummarna för att tiden kommer gå fort, för både dig och mig!

    SvaraRadera