måndag, december 26, 2011

Redo för foglossning

Hämtade kryckorna från mamma igår och så har jag letat fram glidlakanet så jag kommer kunna vända mig i sängen. Nu är det bara att invänta orörligheten. Förra gången jag hade foglossning så var det oktober-mars så då kunde man ju inte göra annat än att sitta inne och deppa. Denne gång kommer jag väl i alla fall ha foglossning under sommaren så jag kan ligga ute i en baden-baden hela dagarna. Man får ju se det som positivt. Kommer väl iaf få en rejäl solbränna i sommar. Fast vette tusan hur snygga förlossningsbilderna kommer vara om man bli jättebrun och kritvita ränder efter bikinin :).

Jaja. Idag har vi bakat pepparkakor. Bättre sent än aldrig. Feline tyckte dock inte det var speciellt roligt. Mycket roligare med lera tycker hon. Slutade med att det var jag och Marcus som bakade.

1 kommentar:

  1. Tips från coachen: skippa bikinin. Tror din make uppskattar det eftersom du är så farligt sexig som gravid.

    SvaraRadera