lördag, oktober 22, 2011

Nätterna

Nätterna här hemma är riktigt tröttsamma. Miléa frånglar och äter på nätterna och Feline vakna också fast är rätt lättnattad till skillnad från Miléa som håller igång i timtals. Inatt fick jag sova 50 minuter. Klockan 23.50 började hon gnälla. (själv låg jag och hostade mellan 22-23 så jag inte kunde sova). Gick upp och matade och gav ipren på en gång. Sedan fortsatte hon att gnälla fram till 4.30. Klockan 5 vaknade Feline och ville ha mus och napp. Sedan började Miléa gnälla igen vid 5.30 och sen vaknade Feline vid 6. Min tidigare så glada Miléa har blivit som förbytt. Skriker och gnäller hela dagarna och man får inte lämna henne en sekund. Att få henne att sova är is stort sett omöjligt. Igår när jag kollade var det en till tand i nederkäken på gång, men ingen i överkäken. Idag när jag kollade så ser man en tand i överkäken,men man känner den inte än. Så det måste ju vara tänderna som gör henne så orolig. Börjar dock bli lite tröttsamt att bara få sova 1-3timmar/natt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar