onsdag, oktober 19, 2011

Hon är go Feline

Hade fullt upp med övertrött och stökig Miléa då jag hörde Felines rop "mamma". När Miléa lugnat ner sig gick jag ut och följde ropet. I sovrummet låg Feline i vår dubbelsäng och hade bäddat ner sig ordentligt. "mamma" sa hon och klappade bredvid sig på madrassen. Kröp ner bredvid henne. Sedan lyfte hon upp täcket: "under". Jag kröp under täcket med henne och så kröp hon upp mot mig: "sova" förklarade hon. Haha, hon har väl aldrig velat legat bredvid och sova. Myste en stund tillsammans men sen var det dags att gå ner och äta kvällsmat. Mysigt var det i alla fall.

Tidigare idag när jag och Marcus åt middag ville Feline inte äta utan smet iväg till varadagsrummet. Efter ett tag blev jag lite orolig då det var knäpptyst - det brukar innebära hyss. Gick in i rummet och tittade. Då hade Feline bäddat ner sig under vardagsbordet med en kudde under huvudet och en filt över sig. Lilla gosungen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar