onsdag, augusti 17, 2011

Felines roligaste idé NÅGONSIN! (Skrattvarning!!!!)

Eftersom Feline brukar få för sig att ta av sig blöjan och sova utan den under natten efter att vi lagt henne (och då kissat ner hela sängen när vi tagit upp henne på morgonen) så har vi tagit för vana att titta in på hennes rum innan vi själva går och lägger oss för att se att hon har blöjan på sig. Igår kväll satt vi ute en stund på altanen och spelade och sedan gick vi in till henne för att se om hon hade blöjan på sig. När vi kom in på hennes rum hittade vi henne inte. Ingen Feline i sängen. Vi tittade runt i rummet och bakom dörren, men där var hon inte heller. Eftersom hon tidigare öppnat dörren själv och gått ut från sitt rum tänkte jag att hon måste ha gjort det och kanske gått och gömt sig någonstans och att vi inte hört henne för att vi satt ute och spelade. Jag hann just tänka den tanken när Marcus började peka under sängen. Då han ungen gått och lagt sig och sovit under sängen - och vilket stil hon hade sen då! Å herre gud vad jag skrattade. Jag skrattade så jag grät. Inte vaknade hon heller fast jag fotade en massa med blixten på. Inte ens när Marcus lyfte upp henne i sängen igen så vaknade hon. Verkade sova riktigt djupt och skönt. Ni måste bara se bilderna jag tog *skratt*








Vi misstänker att hon antingen tappat ner nappen eller gosedjuret och skulle hämta det, men somnade på vägen innan hon hann krypa tillbaka till sängen.

1 kommentar:

  1. Ja hon var hysteriskt rolig, ett riktigt Kodak-moment. Är så lycklig över att ni alla tre förgyller mitt liv. Puss

    SvaraRadera