torsdag, juni 23, 2011

Ropade hej

Ja jag ropade nog hej för tidigt då jag trodde att Miléas mage börjat ordna upp sig. Visserligen bajsar hon själv till och från nu, men det verkar ha blivit värre med gaser och så. De senaste dygnen (5-7 dagar) har hon varit mycket gasigare och extemt orolig på kvällarna (mitt på dagen också för den delen). Hon skriker timme efter timme på kvällarna. Jag som trodde att det skulle bli bättre nu :/. Fattar inte alls vad försämringen beror på. Ingenting verkar hjälpa - hon får inte ut något när man använder termometern, vill inte äta, lugnar inte ner sig av sång/vaggande/närhet, kan inte somna. Förstår inte alls varför hon är så orolig. Tidigare fick hon ju ur gaserna med termometern, men nu verkar ju knappt det fungera. Ibland kan hon dock efter en tids vickande på termometern få ut en riktig brakare och då mår hon SÅ mycket bättre. På dagarna , tidiga morgnar (5) och vissa nätter håller Feline låda då hon fått för sig att hon inte vill vara själv. Hon som aldrig haft problem att somna själv och som aldrig veat sova i famnen har blivit totalt omvänd och vill inte alls sova själv utan helst sitta i knät och sova. Jaja, vila och egentid får man väl när man dött *gäsp*

2 kommentarer:

  1. När vi låg på sjukhuset med Alma så hade de nått som kallades för rekatlpipar (tror jag de kallade det iaf) På windi.nu finns det nått liknande det som vi använde. Vet inte om det funkar för er men för oss funkade det jättebra!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Windi är kanonbra, räddade husfriden här hemma

    SvaraRadera