torsdag, mars 17, 2011

Till min älskade make

Jag är så enormt lycklig över att du finns i mitt liv. Du är den bästa maken och pappan som en familj kan önska sig. Jag är så enormt tacksam för all praktiskt stöd du gett mig under min jobbiga graviditet då jag haft så enormt mycket smärtor. Du har tagit hand om Feline på heltid, du har skött om hemmet och samtidigt hjälp mig fysiskt att bland annat ta mig upp ur sängen, knyta mina skor, ta mig i/ur duschen och ge mig massage varje kväll. Du har peppat och stöttat mig psykiskt när jag känt att jag haft så ont att jag inte orkat mer, då jag gråtit hejdlöst för att jag varit så ledsen över att inte kunna ta mig ut på promenader och jag känt det som om jag suttit i fängelse. Du har härdat ut med att ta Feline på toa för pottbesök och blöjbyte samt påklädning av ytterkläder när hon haft en lång period av trots vid dessa tillfällen och skrikit rätt ut - utan möjlighet för mig att avlasta dig. Allt detta har du gjort utan minsta klagomål. Jag har nog aldrig träffat en så positiv människa! Tror jag bara hört dig säga vid ett par tillfällen att du varit less att ta Feline på toa när hon krånglar så. Jag är så tacksam för att du hjälpte mig genom hela förlossningen och peppade mig när fogarna värkte som mest och jag bara ville att barnmorskorna skulle sprätta upp mig och ta ut bebisen! Du är mitt allt och du ska veta hur fantastiskt jag tycker att du är. Jag är en mycket lyckligt lottad hustru som har dig!



                                                                  Älskar dig Marcus!

1 kommentar:

  1. Jag blir lika glad, om inte ännu gladare när jag läser det här idag. Du betyder så fantastiskt mycket för mig och jag är lycklig som har dig. Jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt. Du har gett mig tre fantastiska barn trots alla dina smärtor och problem och du står fortfarande ut med mig trots allt jag gjort. Längtar efter att få krama om dig imorgon. Tack för att du finns.

    Din för evigt!

    M

    SvaraRadera