fredag, mars 11, 2011

Status

Jag har fått klartecken att det är okej att jag åker hem ikväll. Barnläkaren hade dock inte tid att undersöka Miléa förrän runt 22-tiden så vi får stanna kvar en stund till. Tog en dusch och det var fantastiskt! Fogarna känns dock katastrofalt dåliga. Känns som om framförallt vänsterbenet är avhugget vid ljumsken. Gör svinont när jag försöker röra benet. Det rör sig inte när jag försöker röra det. Än så länge är det riktigt stor skillnad personlighetsmässigt mellan hur Miléa varit de första, snart 10 timmarna och hur Feline var. Feline var extremt snuttig och närhetskrävande och ville inte alls slita sig från bröstet. Miléa är inte snuttig alls och det går bra att lägga ner henne själv utan att hon protesterar. Förlossningen har ju dock varit mer krävande för Miléa då den var så utdragen samt att hon hade nevelsträngen runt halsen så hon är väl helt slut och medtagen.

En sak jag undrar nu är om vi kommer få på henne kläderna i storlek 50 som vi hade med oss? *skratt*. Tror dock jag var smart nog att ta med kläder i storlek 56 också så vi får kolla det. Jo nu hittade vi en blå body och ett par jeans i storlek 56 :)

Nu ska jag ta lite kvällsfika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar