tisdag, mars 01, 2011

sjukskrivning + mående

Var hos läkaren idag och sjukskrevs ytterligare två veckor i väntan på bebisen. Har mått väldigt illa hela dagen. Känner mig kräkfärdig och har inte haft någon matlust alls. Ätit lite nyponsoppa bara. Igår mådde jag ju bra och åt t.o.m fast mat. Har mycket värk i mage och nedre rygg. Satt här och tänkte tillbaka på den dagen då förlossningen med Feline påbörjades. Då hade jag mått illa hela dagen och inte fått i mig någon mat alls. Reste mig upp runt 21.15-tiden på kvällen för att försöka få i mig någon form av mat och då gick vattnet. Kanske kan detta vara ett tecken på att någonting är på gång, men vad vet jag. Kanske har jag bara blivit sjuk igen. Ska försöka vila lite mer och se hur allt går. Ni lär få veta om någonting satt igång. Ska som sagt försöka skriva nåt från förlossningen ifall jag måste åka dit inom det närmaste...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar