torsdag, mars 03, 2011

BF + 3 dagar

Ingen bebis än inte. Enligt min tippning ska ju förlossningen sätta igång strax före midnatt inatt, men jag börjar nog tro att jag får gå över längre med denna bebis än vad jag gjorde med Feline. Allt annat har ju varit fruktansvärt denna graviditet så jag har väl svårt att tro att jag skulle få det lättare på något sätt. Sedan slutar väl förlossningen med igångsättning och kejsarsnitt också bara för att ställa till det ytterligare för mig. Just nu har jag inte mycket positiva tankar. Allt börjar bli så jobbigt. Jag orkar inte med mer smärtor nu.

Nu är i stort sett det sista ordnat inför bebisens ankomst. Har rensat ur en låda i badrummet att ha de små blöjorna i så vi har en låda för Felines och en låda för Miléas blöjor. Sedan har jag ställt in en till back under skötbordet med bebiskläder i storlek 50 så har vi en varsin klädback där åt ungarna.

Nu inväntar jag besök av min mamma och sedan ska jag fika med mammagruppen under eftermiddagen så då får man ju tiden att gå i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar