måndag, januari 24, 2011

Tid för provtagning

Idag ringde de från keblab angående remiss som kommit in angående min ökade blödningsbenägenhet så de ville att jag skulle komma dit 2 februari och göra lite tester. Först skulle jag vila 15 minuer, sedan ta ett blodprov, därefter vila 15 minuter till och sedan skulle de göra ett snitt i armen och se hur lång tid det tar innan blodet koagulerar. Bra att de kollar upp det här nu så jag kanske kan få hjälp att inte blöda så mycket denna förlossning.

Feline är fortfarande magsjuk och har kräkts idag också. Hon har gnällt och skrikit hela sin vakna tid i fyra dagar nu. Svårt att få henne att både äta/dricka och sova. Börjar bli kämpigt för öronen då jag är så fruktansvärt trött av järnbrist, sömnbrist, för många nattliga toalettbesök, foglossning och ryggbesvär. Usch vad jag klagar, men jag börjar faktiskt tröttna på att vara gravid nu. Imorgon går jag in i vecka 36 så förhoppningsvis är det ju inte lång tid kvar nu så jag får väl stå ut så gott det går..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar