onsdag, januari 19, 2011

Minnen

Jag har ju fått en tendens att vakna runt två halv tre på nätterna och inte kunna somna om då bebisen trycker så mycket i magen att jag mår illa när jag ligger ner så jag kollade på några filmklipp på Feline. Åh vad jag har skrattat. Vilken härlig unge hon är och så många skratt hon har skänkt mig! Åh vad tiden går snabbt - ser tillbaka på filmer där hon varit någon vecka gammal tills att hon varit fyra till fem månader och det var en så härlig tid! Nu längtar jag bara ännu mer efter att få en till liten bebis, men det är ju hela 40 dagar kvar till BF och dagarna segar sig fram. Feline är ju snarare ett barn än en bebis nu för tiden :). Hon klarar av att gå allt längre sträckor på över fyra meter, men hon kryper ju fortfarande en hel del. Idag tänkte vi gå en sväng till familjecentralen då det är vår sista chans att gå dit och äta sopplunch då det bara är för barn 0-12 mån. Har inte varit där på länge pga foglossningen, men tänkte att vi kunde gå dit en sväng även om jag inte orkar vara med speciellt länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar