fredag, januari 21, 2011

Magsjuk

Ja Feline har åkt på sin första magsjuka. Åh vad hon har kräkts och bajsat :(. Nu ligger hon i alla fall och sover. Marcus var duktig nog och kokade egen vätskeersättning enligt ett recept så hon har fått i sig lite sådant i alla fall.

Hos barnmorskan gick allt bra. Samma SF-mått som när jag väntade Feline i vecka 35 - 34cm. Mina järnvärden vara låga så jag borde äta järntabletter.

Som ni ser har bloggen fått en ny design som ser lite bättre ut :)

Nu ska jag sova...

3 kommentarer:

  1. Va fin bloggen blev..har du gjort den själv? Superfiiin!!! =) Den va skön och behaglig för ögonen. Ååh det är ju inte så långt kvar nu innan det kommer ytterligare en liten sötnos =)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Oj vad snyggt du har fått på bloggen=P
    Har du fixat själv???
    Döläckert=)

    Trevlig helg=)

    SvaraRadera
  3. Tack ska ni ha. Jo jag knåpade ihop den själv igår, tänkte att det var på tiden att göra det innan nästa bebis kommer för då blir det fullt upp :)

    SvaraRadera