torsdag, november 25, 2010

Akupunktur igen

Idag fick jag mig min tredje omgång med akupunktur. Har fortfarande jätteont och inte märkt någon skillnad än. Om det inte blivit någon skillnad efter sex tillfällen så är det tydligen ingen idé att fortsätta. Nästa gång ska jag tydligen få ett par nålar fram på blygdbenet också. Imorgon ska jag träffa en ny läkare för sjukskrivning. Hoppas verkligen denna läkare är mer kompetent än den förra! Frågade sjukgymnasten om mina chanser för återhämtning från foglossningen efter förlossningen. Hon sa att det var svårt att säga, men hon bedömde att jag hade en grav foglossning och att jag nog skulle räkna med att den kunde sitta i ett tag efteråt. Hon tyckte också det kunde vara bra om jag ändå funderade på epidural inför förlossningen då jag har så ont i fogarna. Ligger kanske något i det för just nu fattar jag inte hur jag ska kunna föda fram en bebis med den värk jag har. Hoppas verkligen jag slipper epiduralen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar