fredag, oktober 01, 2010

Award - 7 "intressanta" fakta om mig



Jag har fått en award från Marre och det tackar jag så mycket för :). Kul att du följer min blogg. Detta innebär att jag ska skriva 7 intressanta saker om mig själv. Jag är ju en rätt så ointressant person, men jag får försöka.

1. När jag var liten och fångade en citronfjäril i en håv så insåg jag att de luktade citron (jo de gör faktiskt det) så jag provade att äta upp den (förlåt fjärilen, jag var liten och fattade inte bättre) och sedan gick jag in till mamma, andades på henne och frågade om jag luktade citron.

2. Jag fick en kram av Paolo Roberto på högstadiet (eller var det kanske i gymnasiet). Det är dock inget man skryter med direkt :)

3. Jag har aldrig ens testat att röka eller snusa.

4. När jag arbetade på Rättspsyk i Säter cyklade jag mellan Hedemora och Säter dagligen (4 mil). Ja, jag var mycket mager på den tiden :)

5. Jag och min man, Marcus, gifte oss bara 2½ månad efetr att vi lärt känna varandra.

6. Jag är tremänning med Mattias Ekström

7. Jag gillar inte alkoholhaltiga drycker så för min del kan man lika gärna förbjuda alkohol och narkotikaklassa det :). Så bjuder du på middag så får du köpa hem cola light! :)

Efter detta ska man skicka awarden vidare till 7 andra bloggare, men eftersom jag bara följer 2 andra bloggar lite sporadiskt och de redan har en award så avstår jag nog från det :)

2 kommentarer:

  1. Är det därför du gillar citron? =)

    SvaraRadera
  2. Haha, smart tänkt! Självklart måste man ju gå tillbaka till barndomen för att förstå varför man blivit som man blivit :)

    SvaraRadera