torsdag, augusti 05, 2010

Värsta dagen hitills

Det här har definitivt varit den jobbigaste dagen sedan Feline föddes. Det har nu gått 10 timmar och 15 minuter sedan hon började skrika. Under den tiden har hon bara varit tyst de fem gånger hon ätit och under en kvart när hon satt i mitt knä. Hon har vääääääääääägrat sova på hela dagen fast hon varit trött och varje gång jag gått in till henne har hon satt sig upp i sängen och lirkat ut armar och ben mellan spjälorna. Ingenting har hjälpt. Inte sångerna som brukar göra henne glad - inga böcker - inte några leksaker - inte gåstolen - ingenting.... Jag har fått springa upp och ner för trappan var och varannan minut för att lägga henne igen. Jag har såna extrema ryggsmärtor att jag helst vill gråta. Jag är så extremt trött att jag inte vet vad jag ska ta mig till snart. Usch vilken dag! Nu verkar det dock som om jag fått henne att somna så jag kan sätta mig en stund och varva ner. Fast det går ju knappt med mina ryggsmärtor... usch :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar