måndag, maj 31, 2010

Mardrömmar

Uj, Feline har sovit i mitt knä i 3½ timme nu (kl 15). Så extreeeeeeeemt trött hon verkar vara. två gånger har hon dock vaknat upp och gallskrikit ett sånt där skrik som kom från ingenstans och som halvt skrämde ihjäl mig. Tog en stund för henne att återhämta sig, men sedan somnade hon om igen. Måste ju vara någon mardröm, men undrar egentligen vad så små barn kan drömma för mardrömmar? om att de är hungriga och inte får mat eller att man lämnar dem ensamma? Vore spännande att veta. Kanske drömde hon om att jag duschade imorse och att hon låg ensam kvar i sin säng - hon var jätteledsen när jag kom ut ifrån duschen. Jaja, hoppas hon kan vakna snart - hon är som en klubbad säl just nu! försöker man väcka henne åker ögonen igen på en gång... Så här mycket brukar hon inte sova på dagtid. Jag som tagit fram baljan och förberett för ett bad, men hon är nog inte på humör för det nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar