tisdag, april 20, 2010

Ettårsjubileum!!

För ett år sedan, 20 april 2009, var jag på sjukhuset och fick tillbaka vårt embryo (http://snuffla.blogspot.com/2009/04/et-embryo-transfer-1.html). Inte trodde jag då att det skulle resultera i den goa dottern som sitter finns här hos oss efter allt vi gått igenom. Nu sitter hon här i babysittern bredvid mig och har ett leende från öra till öra. Hennes gurglande skratt ekar i hela rummet och det går inte att hindra tårarna från att komma när man känner denna enorma lycka. Älskar dig så mycket vårt underbara provrörsmirakel! *pussar från mamma*.

1 kommentar:

  1. Grattis! :-)
    Va roligt att läsa att hon är så glad och skrattar hela tiden! :-)

    Jag fick min son den 14 januari efter provrör.Och jag har fortfarande svårt att förstå att de blev en underbar liten pojke efter alla försök. :-)
    Nu gäller de och njuta.
    Vem vet om man kommer få vara gravid igen.

    SvaraRadera