söndag, mars 14, 2010

Solstrålen...

Hur har vi lyckats tillverka en sån solstråle som bara ler jämt? Hon har nog lyckats charma mormor och morfar rejält i helgen då vi sov över där från fredag till lördag :). I fredags kväll låg hon och sov i 1½ timme på mormors bröst och tyckte det var jätteskönt. Annars har hon mestadels varit vaken och lett hela tiden :) När mormor gick ner där Feline sovit under natten hade hon just vaknat till och passade på att avfyra några rejäla godmorgonleenden. Natten mellan fredagen och lördagen vaknade jag upp av en hemsk mardröm om att vi hade varit med om en bilolycka och att Feline bara skakade. Jag försökte ringa efter ambulans, men ringde 118 hela tiden istället för 112 - var så chockad att jag inte mindes rätt nummer. Usch vad hemskt. Grät och var genomsvettig när jag vaknade upp. Insåg då att Feline sovit i 6 timmar så jag tänkte att drömmen kanske var ett tecken på att något var fel med Feline så jag gick till hennes säng och lyckades väcka henne så klart. Köpte lite leksaker åt Feline när vi var i Kumla - bland annat ett par tofflor med bjällror på - de kommer hon nog tycka mycket om eftersom hon älskar att sparka med fötterna. Hon är ju också mycket förtjust i speglar då hon ler stort åt sig själv i spegeln när hon ska kissa så ett par leksaker med mjuka speglar blev det också. Hon fick också ett par leksaker av mormor också - en boll med skallra i och en slags multifunktionskub med mycket saker att bita på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar