tisdag, mars 16, 2010

Återbesök hos MVC

Idag var jag på efterkontroll hos MVC. Vi pratade lite om att jag hade avslag t.om 5 mars och jag därefter verkade på mens samma dag, men nu har mensen pågått i 11 dagar. Har ju haft mensvärk, så det borde väl vara mensen som kommit. Gjorde gynkontroll för att se om jag hade någon infektion, men testet visade mycket osäkert så jag får göra en extra gynkontroll på måndag. Diskussionen om p-medel hoppade över eftersom ett syskon ändå vore välkommet. Annars fick jag veta att jag har 6 kg kvar tills jag väger lika mycket som innan graviditeten, så nu är det lite striktare mathållning och mer motion som ska införas.. Kan inte alls ha min gamla vårjacka. Mycket fina kläder som jag heller inte kan ha :/.. Fast det är det väl värt ändå för att ha en söt liten tjej hos mig. Fast nu måste mammamagen bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar