måndag, februari 01, 2010

Så lycklig

Feline är verkligen världens snällaste bebis. Klagar sällan på någonting. Skriker väldigt sällan - i stort sett bara om hon är hungrig och då skriker hon ju väldigt kort stund tills honfår mat. Sover gott om nätterna. Att få vara mamma är verkligen allt jag önskat mig och lite där till. Åh att man äntligen får vara så här lycklig efter allt kämpande! Provrörsbefruktning är en fantastisk uppfinning.

Imorgon ska Marcus på utbildning så då är jag och lillstumpan ensamma för första gången. Kommer nog kännas lite tomt... Marcus håller förresten på att skriva en förlossningsberättelse utifrån sin syn på förlossningen så den kommer att publiceras senare. Tagit lite tid att skriva då vi haft en del besökare och annat att göra. Idag måste vi ju baka semlor också eftersom alla på facebook frestat med med att skriva i sin status att de ska äta semlor...

2 kommentarer:

  1. Jag har läst din blogg lite sporadiskt. Blev jätteglad för er skulle när jag såg att hon kommit! grattis!

    SvaraRadera
  2. sv: ja det bara blev i höstas när jag hade bestämt mig för att gå klart högskolan först men nu är jag världens lyckligaste och skolan kan jag vänta med ;)

    tack så mkt iaf :) nu vill man bara att månaderna ska gå hehe.

    följt din blogg med sen ifokus :) hehe
    allt går bra märker jag?! :)

    SvaraRadera