måndag, januari 11, 2010

BF + 4

Fyra dagar över tiden idag. Klådan är fortfarande extremt jobbig och blir bara värre och värre :/. Pratade med en av barnmorskorna idag och frågade efter någon annan klådstillande medicin eller så, men hon sa att det inte fanns något annat alternativ. Man kunde sätta upp mig på en läkartid på FREDAG om jag ville, men det känns ju lite overkill att gå till läkaren på BF + 8 då det förhoppningsvis inte är så lång tid kvar ändå till förlossningen. Nä snart bryter man väl ihop och får läggas in på psyket eller nåt! Sov bara mellan kl 7-9 imorse pga klådan. Suttit uppe hela natten och spelat spel på mobilen för att distrahera mig. Ger upp - ORKAR INTE MER!!!! Fan bebisen - KOM UT!

3 kommentarer:

  1. Har du provat kylbalsam - after sun? Jag tror inte det funkar på din extrema klåda men kanske värt ett försök! Jag önskar dig lycka till på förlossningen och jag hoppas att det blir typ nu så du slipper klådan. + att du får se din bebis så fort som möjligt! Jag vet ett 99% säkert sätt att sätta igång det själv...6!

    SvaraRadera
  2. Har provat kylkräm, men inget hjälper....letar nu efter min aloeveraspray, men tvivlar på att den hjälper också :/.

    Tyvärr har 6 inte funkat som igångsättning för mig heller :/

    SvaraRadera
  3. Ok..det var ju synd..ja med båda sakerna!
    På mig funkade den igångsättning eller så var sonen redo att komma ut när han skulle. Fick första värkarna på BF-natten, 23.30 och sen kom han dagen efter kl. 10.05.
    Lycka till igen!

    SvaraRadera