lördag, januari 09, 2010

BF + 2

Här är allt som vanligt...inga värkar, ingen vattenavgång, ingen teckenblödning - inget alls som tyder på stundande förlossning. Hade en enorm klåda på framförallt rygg och bröst igår kväll och under natten så det har varit en jobbig natt. Fattar att det ska klias så förbannat trots medicineringen. Usch, hoppas jag inte går för mycket över tiden nu för klådan är riktigt jobbig. av sju dagar är ju Marcus borta fem dagar nu så sannolikheten att bebisen vill ut när han är på jobbet är väl kanske rätt stor. Fast nu tror jag väl att jag säkert kommer gå över tiden med fler dagar än så. Känns som om bebisen bestämt sig för att vara kvar till våren..

1 kommentar:

  1. Låg o klia hela natten ja med!!!!! någon biverkning av sprutorna jag tar tro???!!
    läser din blogg om allt du skrivit när eran bebis blev till, det styrker mig så otroligt mycket!!
    TACK!! kram emma

    SvaraRadera