måndag, december 14, 2009

Status 24 dagar innan BF

Bara 24 dagar kvar nu och det känns verkligen. Är trött och omotiverad av allt. Ont lite här och där i kroppen. 7 arbetsdagar kvar och jag känner mig inte direkt produktiv. Vill bara hem och sova. Hoppas verkligen inte att bebisen vill komma ut före BF, för jag behöver 2 veckors ledighet på mig att få lite lugn och ro, ligga på rygg i soffan, se på film och käka julgodis. Självklart längtar jag även efter ORDENTLIGT MED SÖMN! "Slappa" har inte direkt varit ett ord som funnits i mitt ordförråd under denna graviditet då all fritid ägnats åt renovering. Börjar dock få lite ordning på barnrummet så det blir nog fint när det är helt klart :)

2 kommentarer:

  1. vad kul, googlade på Baby Travel Grizzly och kom in på en annan gravid örebroares blogg, där ser man : )själv har jag dock hela 89 dagar kvar...Hoppas att du hinner få mycket vila innan det är dags!

    SvaraRadera
  2. Vilket sammanräffande :) Hade ni funderingar på en Grizzly...ju mer jag kollar på den så börjar jag ångra att vi inte köpte en jogger istället som är lite mindre....

    SvaraRadera