söndag, december 06, 2009

Photo shoot


Igår var mamma här och tog lite fina foton. Här är några av dem. Fick också rejäla sparkar mot vänster revben igår så jag har haft enorma smärtor. Har svårt att ta min från liggande till sittande läge så det tog en halvtimme för mig att ta mig till toaletten inatt. Funderar på om det kan ha blivit en spricka i revbenet efter sparkarna? AJ aj.....




















































































































































































































3 kommentarer:

  1. Jättefina bilder!
    Det kan säkert ha blivit någon lite skada på revebenen. Jag har haft ont på höger sida, känns verkligen som att bli knivhuggen ibillar jag mig. Frågade min bm vad det kunde vara (inte bebis som sparkat) och då sa hon att man kunde få uppluckring i revbenen också, samma som man får kring bäckenet. Så gissar att dom blir skörare över lag och säkert lätt skadas.

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder och vilken fin mage :-)Får man fråga var du har köpt bh:h den ser jätteskön ut..jag har vuxit ur min och har svårt att hitta nån snygg som sitter bra.
    Lycka till på förlossningen, är lite avundsjuk att det snart är dags för er..själv är jag bara i v.8 :-)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Tack ska ni ha :)
    BH:n är köpt från en butik på nätet som tillverkade bh_ar i lite större storlekar, men tyvärr har butiken upphört :(. Hoppas verkligen allt går bra för dig Linda.. KraM

    SvaraRadera