tisdag, september 29, 2009

100 dagar kvar

Idag är jag på dag 180 av 280. (64,3%) och har alltså 100 dagar kvar till beräknad förlossning. Magen har vuxit enormt mycket senaste veckorna. Tänkte ta någon magbild så fort jag hittar kameran med tillhörande kabel efter flytten :).

Fick förresten mail från barnmorskan igår angående min blödningsproblematik: "Jag lägger en förfrågan till vår gynekolog angående detta och hör sedan av mig till dig, om du behöver träffa henne eller om det är några prover som ska tas!". Hoppas att saken blir utredd nu iaf.

4 kommentarer:

  1. Hej hej!!
    Emma örebro här igen :) hoppas du mår bra!!
    Tänkte bara höra med dig,hur lång tid tog det för er från första besöket hos fert.enheten till äggplock??
    Ha det gott!! /Emma

    SvaraRadera
  2. Hej Emma. Vi ställdes i kö för utredning maj 2008. Första besöket okt 2008. Sedan var det upprepade kurer av hormonbehandlingar. Tanken var att äggplock skulle ske i augusti 2009, men eftersom jag utvecklade 4 äggblåsor på egen hand gjordes ju äggplocket akut 17 april 2009 så därför tog det kortare tid än beräknat.

    Skulle vara intressant att ta del av er historia så vill du får du gärna skriva och berätta på mailen: Sophia.lindberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Du är så söt min älskade hustru, 99 dagar kvar tills vårt underverk kommer till oss... :)

    SvaraRadera
  4. Tack ska du ha :)...jo tiden går fort. Älskar dig *puss*

    SvaraRadera