tisdag, augusti 11, 2009

Telesamtal med MVC

Pratade med min nya barnmorska på nya vårdcentralen som verkade vara mycket trevlig. Hon berättade att nästa gång man skulle ses var i vecka 25 och gav ett förslag på 24 september. Som tur är så är både jag och Marcus lediga då så det passade oss utmärkt. Hon berättade att föräldragruppen som startar i augusti är för de som ska ha barn i oktober så vi skulle få vänta lite till på nästa föräldragrupp. En kallelse till föräldragruppen skulle skickas till oss. Frågade även lite om de blödningsproblem jag hade då jag var yngre och hon skulle diskutera detta vidare med deras gynekolog. Glömde helt bort att fråga om moderskapsintyg så jag fick skicka ett mail om detta.

6 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag vill bara ge en hälsning att jag läser regelbundet, även om jag aldrig tidigare skrivit nån kommentar.
    Det har varit/är spännande att följa med på er resa att få barn. Tack vare att du skriver om dig så ger det hopp för oss andra!
    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att läsa att jag kan inge lite hopp :)

    SvaraRadera
  3. jag följer också din blogg. Ska bli bättre på att kommentera. Jättekul att följa er på vägen!

    SvaraRadera
  4. Vad kul, trodde inte det var så många som läste :)

    SvaraRadera
  5. Nu är det många som har gett sig till känna att de läser din blogg, så då får jag oxå passa på. Jag hittade din blogg via familjeliv. Vi har skrivit i samma trådar vid något tillfälle. Jag blev gravid någon dag senare än du med hjälp av Gonal-F (första omgången, efter 5 omgångar pergo). Vi var på RUL samma dag som ni och det var ju helt fantastiskt att få se det lilla miraklet. Vårt BF är den 12 januari. Det är verkligen kul att läsa om hur du känner och tänker under graviditeten!!// Sofia

    SvaraRadera
  6. Hej Sofia! Vad kul men en namnlike som är i samma period som mig :)

    SvaraRadera