måndag, augusti 03, 2009

17+3 illamåendet avtagit?

Nu i vecka 18 tror jag att illamåendet avtagit. Har inte kräkt senaste veckan. Mått lite illa emellanåt, men har ju ändå sluppit kräkas. Vet inte om jag vågar hoppas än på att det ska hålla i sig, men det vore ju himla skönt om jag slapp kräkas även i fortsättningen. Magen börjar bli härligt rund och det är mysigt att ligga och klappa på den om kvällarna :). Under helgen fick jag så mycket inspiration och idéer om hur jag vill inreda barnrummet när vi väl tar tag i det efter flytten. Jag är mycket entusiastisk och tror det kommer bli sååå snyggt. Ska berätta om mina planer för Marcus ikväll och hoppas han tycker det ska bli lika kul även fast han kommer tvingas spendera några timmar med sticksåg och slippapper :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar