onsdag, juli 08, 2009

Tacksam

Ville bara skriva ett litet inlägg hur tacksam jag är för att jag trots så få ägg beslutade att göra IVF. Om jag inte hade tagit det beslutet så hade jag börjat hormonbehandlingen först nu i juli och då hade det dröjt tills mitten av augusti innan jag skulle fått göra IVF. Nu har jag gått halvvägs in i graviditeten när jag egentligen skulle få mitt IVF :). Är så glad att jag pratade med min kollega samt lade upp en diskussionstråd på familjelivs forum och bad om råd hur jag skulle göra med IVF när jag bara hade ynka tre ägg och alla puschade mig och sa "go for it!". Vad glad jag är som lyssnade på dem :). Jag hade nog inte pallat med att gå på hormoner och vara barnlös längre för jag var ju så himla olycklig. Nu mår jag bara toppen :) :) :)

1 kommentar:

  1. Ja usch visst är det hemskt när man bara går och längtar...Det tog 6 år innan vi fick vårt första mirakel efter mycket kämpande. Nu är vår son snart 17 månader och ska bli storebror i januari och man tror knappt att det är sant. Mirakel finna verkligen!!!
    /Kram Nilla.

    SvaraRadera