torsdag, juli 23, 2009

Rörelser i magen

Oj vad tiden går. Imorgon går jag in i vecka 17. Senaste dagarna har jag börjat känna hur det rört sig i magen, men jag har mest avfärdat det och trott att det varit tarmrörelser, gaser eller någonting annat. Men när jag skulle lägga mig igår kände jag verkligen att det är BEBISEN som rör sig där inne. Låg nog vaken i någon timme extra och bara kände hur det rullade runt i magen :). Var så mysigt. Längtar efter att Marcus ska få känna bebisens rörelser också. Börjar känna en riktigt kula på magen nu när jag ligger ner och jag tycker att magen vuxit mycket senaste två dygnen. Kan inte låta bli att klappa på bulan ett bra tag innan jag ska sova :)

1 kommentar:

  1. Det är så härligt när man börjar känna de första rörelserna! Mysigt!

    SvaraRadera