måndag, juli 27, 2009

Kontrakt och allt

Nu har vi i alla fall skrivit kontrakt på nya bostaden. Var där och kikade en gång till och insåg hur mycket vi verkligen behöver renovera. Har bokat in 2 veckors semester för renovering så man hinner få fint innan bebisen kommer. Vill ju inte utsätta bebisen för massa lackfärger och slipdamm.

Annars känner jag mig rätt nedstämd idag. Fick veta att en klient till mig som skulle ha barn nu i augusti, vilken dag som helst, födde sitt barn i helgen - dödfött. Klienten ville bli uppringd. Känner bara att jag inte vill höra några detaljer kring det hela och att jag inte kan hålla mig professionell utan kommer säkert bara gråta i telefonluren. Överlämnade telefonsamtalen till en semestervikarie som får ringa upp henne. Usch. Jag vill inte bli påmind om att saker och ting fortfarande kan gå snett :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar