onsdag, juli 29, 2009

Kommentar

Igår fick jag en kommentar på ett inlägg i min blogg:

"Men shit är det inte lite vääl tidigt att köpa barnvagn när man är så tidigt gången? :s "

Vet inte om personen i fråga läste gårdagens inlägg. Guess not!

SUCK! Ska man vänta till efter förlossningen innan man köper barnvagn? Barnet kan ju fortfarande dö oavsett vilken vecka jag köper barnvagn. Kan jag dessutom spara 1000 kr på att köpa vagnen nu, så varför vänta? Och skulle något gå snett så tänker jag ändå inte vara barnlös i resten av livet och då kommer barnvagnen ändå till nytta förr eller senare...

Usch vilka idioter det finns. Behåll era dumma kommentarer för er själva.

Fattar inte dessa "regler". Man ska inte köpa nååååååååågot till barnet innan det fötts och nåde den som berättar för nåååååååågon att man är gravid före vecka 12, för då kan man ju få missfall. SUCK! I så fall är det aldrig någon idé att köpa någonting eller berätta om graviditeten för någon, för snett kan det alltid gå...

jag köper mina grejer när jag vill och berättade för varenda kotte att jag var gravid i vecka fem. Är jag naiv? , jag vet om att saker och ting kan hända, men skulle det ex ha blivit missfall innan v 12 - hade det då inte varit bra att omgivningen visste om att man var gravid så kan man åtminstone få lite stöttning vid missfallet, vilket i alla fall jag vet att jag skulle ha behövt. Och jag är medvetet om att ingenting är över förrän den feta damen sjungit, men jag skiter i det för jag tänker inte oroa mig, för jag är LYCKLIG för första gången på mycket länge och ingen kan ändra på det just nu.

Jo, idag är jag lite irriterad ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar