fredag, juli 10, 2009

Barnvagnen bokad

Idag gick jag in i v 15.

Ringde till Babyproffsen i Eskilstuna i morse och tyvärr var Grizzly-vagnarna slut som det var kampanj på. Såg dock att Babyproffsen i Västerås hade samma kampanj med 1000kr rabatt så jag ringde dit istället och de hade två vagnar kvar så jag bad dem att lägga undan en vagn åt mig, vilket de var snälla och gjorde. Så nästa helg åker jag ock Marcus dit och hämtar vagnen :). Får passa på att gå i min favoritaffär Nisses när jag ändå är där också.

Känns skönt att ha en sak mindre att tänka på. Trodde inte vi skulle köpa vagn så tidigt, men när det var så himla bra rabatt just nu så var det lika bra att passa på. Nu gäller det bara att gömma vagnen för katterna som säkerligen skulle vilja inviga den omedelbart efter hemkomsten :)

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att barnvagnen är införskaffad! Jag är i vecka 15 på måndag så det kanske är dags att börja fundera på vad vi ska ha för vagn, vi har inte ens börjat med den djungeln än.. Idag gick vi ut med vår glada bebisnyhet så om du vill kan du kolla in min blogg så får du se vem jag är (det var jag som skrev till dig tidigare också). Jag kommer nog inte att blogga om graviditeten lika flitigt som dig (iaf inte i den bloggen jag har nu), men det är verkligen roligt att följa din blogg eftersom vi är i samma stadium. Ha det så bra! Mvh Sofia

    SvaraRadera
  2. Men shit är det inte lite vääl tidigt att köpa barnvagn när man är så tidigt gången? :s

    SvaraRadera