måndag, juni 15, 2009

Ropa hej

Skulle nog inte ha ropat hej än! Imorse kräktes jag galla fem gånger på vägen till jobbet. Tröttheten har också kommit tillbaka :/. Idag kom min chef in och frågade när jag ville börja min föräldraledighet och hur länge jag skulle vara ledig. De ska tydligen lysa ut min tjänst nu. Var så skööööööööööönt att säga att jag skulle vara borta ett år. Ska bli så härligt att bara vara hemma med bebben och lära känna den ordentligt :). Tänkte ta semester mellan 23 dec och 7 januari innan jag påbörjar min ledighet. Skönt att slippa jobba sista veckorna före BF. Magen är enooooooooorm för att vara i vecka 11 tycker jag? - Fan jag ser ju inte klok ut :).
Glömde att skriva att vi träffade mäklaren samma dag som vi åkte till Grekland och även hon gratulerade till bebisen fast vi inte berättat för henne att vi väntar barn. Måste väl synas på mig :)
När vi var i Grekland läste jag och Marcus att pappan, senare under graviditeten, kan höra barnets hjärtslag bara genom att lägga örat mot magen så jag blev lite svartsjuk. Häromdag köpte därför Marcus ett stetoskop till mig från Biltema så även jag kan få höra bebben, var så himla gulligt :). Stetoskopet har dock, i avvaktan på att få höra bebben, använts till att lyssna när katterna spinner. Det låter ju så mysigt och lugnande. Jag vill ha med mig en spinnande katt till förlossningen, undrar om man får det? :)
























Magen ser t.o.m mindre ut på bild ju..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar