tisdag, juni 30, 2009

Illamåendet

Idag hade Marcus talat in ett meddelande på min mobil. Han läste högt ur en pappabok som han börjat läsa:

"Mår man illa så betyder det att det är mycket hormoner på gång i kroppen och det är ett tecken på att allt är som det ska. Jag kan fråga en kvinna som haft missfall om hon kände sig illamående eller trött och oftast är svaret: nej, jag kände ingenting, menar Pia"

Ja det var ju kul att höra :)

Tyvärr har vi fått konkurrens i budgivningen om huset då en till budgivare gett sig in i leken....grrrrr...

Imorgon är det dock ultraljud och det gör mig glad och förväntansfull :)

Något annat som är lite kul är att jag fick ett meddelande från en annan tjej som provat min fytoöstrogen/aloevera-kur och som blev gravid direkt efter detta. Jag tror jag kommit på ett vinnande recept alltså :)

1 kommentar:

  1. Typiskt med huset... Va bra att det verkar vara en bra metod, måste jag föra vidare till andra som har det svårt..

    SvaraRadera