lördag, juni 20, 2009

11+1

Ja nu har jag gått in i vecka 12. Vid denna vecka brukar man ju säga att missfallsrisken avtar då de flesta missfall sker innan den tolfte veckan och vid det här laget brukar de flesta berätta att de är gravida. Vi å andra sidan har nog redan berättat för alla vi känner att vi väntar barn så någon mer att avslöja det för finns inte :). Marcus är lite impad över att jag inte fått några humörsvängningar som det pratas om att så många gravida får, men han fick väl sin begärda del av humörsvängningar under perioden då jag åt hormoner :). Nu finns det ju ingen anledning att svänga i humöret - jag känner mig så lycklig som allt är just nu. Jag och Marcus har det som vanligt toppen ihop och jag är så övertygad om att jag inte kunde ha hittat en bättre pappa till vår bebis. Jag är så glad att vi kämpade vidare trots alla motgångar, för i slutändan har det varit SÅ värt allt besvär. Livet blir ju heller inte sämre av att lyssna på Green Days skiva 21st Century Breakdown. Undrar om bebisen kommer nynna på "Viva la Gloria", "21 guns" eller "Murder city" då han/hon föds? :). FAN vad jag skulle vilja gå på Green Days konsert i Globen 9 okt, men att gå på rockkonsert i vecka 28 är nog ingen höjdare varesig för mig eller barnet så det är nog tryggare att avstå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar