onsdag, maj 27, 2009

Trött på kisseriet

Guuuuuuuuud vad jag kissar ofta nu sen jag blev gravid. Senaste dagarna har jag varit tvungen att gå upp och kissa 4-5ggr/natt. Tur att man inte har en jättemage för då hade det blivit jobbigt att vända sig och ta sig upp ur sängen hela tiden. Fortfarande väldigt trött och det blir ju inte bättre av att man knappt får sova på nätterna på grund av kisseriet :/. Har inte kräkts något nu, men mår illa till och från och har ingen matlust alls...Usch - all mat äcklar mig.

2 kommentarer:

  1. Redan trött på att kissa? Det lär ju inte bli mindre de närmaste 7 månaderna! ;-)
    Hur är allt för övrigt då? Mår du bättre, kan du gädjas över det du har i magen??

    SvaraRadera
  2. jo det är jobbigt att kissa :/ mår väl inget vidare..kräkts galla idag..får inte i mig mat..mår bara illa. Inte speciellt orolig för missfall längre, men lite orolig ändå för ultraljudet på måndag..

    SvaraRadera