onsdag, april 15, 2009

Svårt att sova

Gick och la mig klockan 23 igår efter att ha pratat ut lite nervositet till min kusin Johnny och mitt ex Håkan. Kanske sovit totalt två timmar under natten. Vaknade klockan tre och har varit vaken till klockan sex. Låg och vred och vände mig i sängen, men lyckades inte somna om. De stunder mellan 23-03 som jag sov hade jag bara en massa konstiga drömmar om ägg. I en dröm gick jag runt och plockade ägg i en korg. I en annan dröm var jag inne i ett slagt tetris-spel med ägg som föll ner och som jag skulle sortera efter färg för att de skulle bli befruktade på bästa sätt. Har extremt ont i huvudet nu :/...längtar bara till kl 15 så jag får den första sprutan avklarad. Kan inte alls koncentrera mig på jobbet just nu. Känner mig helt oengagerad. Hoppas verkligen att jag får fram fina påskägg av god kvalitet på fredag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar