onsdag, april 29, 2009

Ruvardag #9

Både igår och idag har jag haft ont i magen till och från - visst brukar jag alltid ha det mellan ägglossning och mens men denna gång känns det annorlunda på något sätt. Svårt att förklara hur. Om det beror på att jag tagit andra hormoner, att jag är gravid eller om jag ska få mens har jag inte någon aning om och tänker inte lägga mycket mer vikt vid att undra varför. Jag är även täppt i näsan - men inte förkyld - skulle kunna vara ett graviditetssymptom (vanligt med nästäppa under graviditeten då slemhinnorna genomgår en förändring). Varit väldigt trött de senaste dagarna, men det kan ju ha vilken förklaring som helst. Brukar dock aldrig vara trött på dagtid, men är helt slut. Vågar dock inte hoppas på någonting än. Har inte speciellt ont i brösten i alla fall...

Lider med "Tussilago" som gjorde äggplock och återföring samma dagar som mig, men som fick sin mens igår på ruvardag #8. Lider även med "Drömmaromsmått" som fick mens igår (på sin födelsedag) på ruvardag #12. Livet är så orättvist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar