onsdag, april 22, 2009

Ruvardag #2

Allt känns som vanligt. Vaknade vid 4-tiden av att det stack i magen, men det slutade efter 30-60 min och jag kunde somna om en liten stund innan det var dags att gå upp. Usch vad denna väntan är tråkig. Igår ringde akupunktören - jag blev så orolig för att han skulle säga att något gått snett och att han satt nålarna fel eller nåt - men han ville bara höra hur det var med mig och hur jag mådde.. gulligt. Idag kommer Marcus hem från sin jobbvecka så det ska bli skönt.

2 kommentarer:

  1. Det är skönt att vara hemma hos dig igen så jag kan få ta hand om dig, även om det inte hanns med så mycket igår. ;) Men jag har planer...

    SvaraRadera
  2. Jo det är skönt att ha dig hemma igen..undrar om jag ska vara rädd eller förväntansfull inför dina planer? Hoppas de involverar din lasagne :)

    SvaraRadera