söndag, april 19, 2009

Ett dygn kvar

Nu är det nästan exakt ett dygn kvar innan jag får reda hur det gått för våra små älsklingar som förhoppningsvis ligger på labb och gottar till sig just nu. Vet med all säkerhet att det kommer att bli världens sötaste bebisar om de nu vill dela sig och stanna kvar hos mig - i alla fall om de ärver pappa Marcus utseende :). Marcus ligger och sover på måndagsmorgonen (jobbat natt) så han får gott vänta till eftermiddagen innan han får veta hur det gick. Fast om det gått åt helvete så ringer jag väl säkert och väcker honom och gråter :/. Det FÅR inte gå fel nu!

Klockan 06.35 i morse tog jag min första vagiator. Tänkte ta nästa runt 13-14 tiden och den den sista runt klockan 21-22.

Vet inte hur jag ska fördriva dagen för att den ska gå så snabbt som möjligt.

Hade tänkt börja dagen med att gå till Ica och hämta ut ett paket, dra vidare till Plantagen och spana in lite växter till sommarstugan och sedan gå hem igen. Hemma tänkte jag sitta på balkongen och läsa klart boken "snälla pappa, nej". Sedan lutar jag mig nog tillbaka och solar lite. Sedan blir det nog till att färga håret. egentligen behövs det nog inte, men jag måste ju fördriva tiden med något. Spikmattan har jag redan legat en i 40 minuter så det får nog vara. Till kvällen är det wipeout och sanningens ögonblick på tv:n så det tänkte jag kika på. Känns som om jag ändå kommer att ha en MASSA dötid över. Kanske ska be till GUD eller nåt? - jag tror ju inte på sånt där. Får be till mina katter istället för de är riktiga små mirakel :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar