onsdag, april 15, 2009

21:00-sprutan avklarad

Jaha, nu har syster varit här och gett mig min ägglossningsspruta :). Först suger man upp 1ml lösning (grönmarkerad "flaska") i sprutan. Sedan sprutar man ner lösningen i den första Pregnyl-flaskan. Sedan suger man upp vätskan igen och häller ner den i den andra gulmarkerade flaskan. Sedan är det bara att injicera :) Nu är det bara att vänta till fredag morgon 07:45 och hoppas på det bästa..


























Sjuksyster Helena i sitt rätta element...

2 kommentarer:

  1. Hahaha... Jag ser ju rätt skräckinjagande ut... Hoppas inte mina patienter ser detta... ; )Hoppas allt kommer gå bra nu. Sov gott. Kram

    SvaraRadera
  2. Du är ju jättefin :) Var glad att jag inte tog med bilden där du såg galen ut och högg med sprutan :). Vill du tar jag självklart bort bilden..Bara att hojta till i så fall..

    SvaraRadera