tisdag, mars 31, 2009

Värk

Imorse vaknade jag av mensvärk "Shit" tänkte jag så klart. Höll i sig i några minuter bara. Undersökte flytningar och de är iaf vita - inte rosa som det brukar vara dagen innan mens, så det ser inte ut som om mensen ska komma det närmaste dygnet iaf. Har lite ont i magen till och från. Lite öm i bröstvårtorna, men inte sådär känslig som jag brukar vara.

Hoppas inte mensen kommer nu när allt börjar se ljust ut:

* Ska på intervju för mitt drömjobb på onsdag.
* Ska på trädgårdsmässan i helgen.
* Ska gå på husvisning på måndag - ett riktigt drömläge (Å ena sidan är det rätt tid att köpa hus med finanskris och varsel (förmodligen få som bjuder=billigare). Å andra sidan - vad ska vi med 7 rum till om vi inte får barn? Hoppas jag får reda på att jag är gravid innan helgen så kan ju bjuda på huset med gott samvete).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar